ТАГ : Животът ми в книги



    Днес съм тук с един много интересен за мен книжен таг, на който попаднах в Pinterest, но тъй като не всички въпроси ми допаднаха, малко си го попромених. 
    Е, да не губя повече време - насладете се на "Животът ми в книги"!




    1. Напишете заглавия на книги, започващи с вашите инициали.
        Е - "Еманципантки" от Болеслав Прус
        Д - "Добавено лято" от Евгени Черепов
        М - "Маската на времето" от Мариус Габриел



    2. От рафта си с книги, започнете да броите от ляво на дясно броя на годините си. Коя е книгата, на която се спря ръката ви?
       Спрях на  "Сол при солта" от Рута Сепетис. Това е много интересна идея за следващото ми посещение в книжарницата, когато не мога да си избера коя книга да си купя.

    
3. Книга, чието действие се развива на място, където бихте искали да отидете.
    Това определено е "Господарката на Рим" от Кейт Куин

4. Книга, с корица в любимия ви цвят.
    "Толкова близо до хоризонта" от Джесика Кох.  Тази книга все още не съм я чела, но търпеливо чака своя ред. Корицата и съчетава двата ми любими цвята  - черен и червен.
 


    5. Коя е книгата, за която пазите едни от най-хубавите си спомени?
        Тук мога да пиша много, защото книгата не е една. Толкова много книги - толкова много емоции! Мога да посоча една, която е свързана с доста весел спомен (някой път ще ви разкажа за него) и това е Стихосбирка от Христо Смирненски - първата книга, която прочетох. Минаха толкова години от тогава, стихосбирката вече я няма (не знам какво се случи с нея), но аз все още помня повечето стихотворения и страниците, на които са напечатани.

    6. Коя книга ви е била най-трудна за четене?
        Това е "Силмарилион" от Дж.Р.Р. Толкин. Тази книга не беше за мен. Опитах, но не можах да я прочета. Господи, толково много имена има в нея, че тотално се обърках.    


    7. Книга, която успя да ви научи на нещо.
        "Татко" от Уилям Уортън 
          "Бъди като пчелите и цветята - не забравяй: само слънчевите дни 
имат смисъл на земята."
                                                             Може да надникнете тук



    8. Книга, която ви разочарова с финала си.
        Това е "Писмо до сестра ми" от М.Пеева и Л. Рикспуун - абсолютно неочакван и неподходящ финал за мен.


    9. Животът ми с книги е ...
        ... вълнуващ, разсейващ, разтоварващ, емоционален и поглъщащ.

Набързо и накратко това е! Хубав книжен ден ви желая!


Публикуване на коментар

0 Коментари