От А до Я. Ода за любовта към книгите



Аз много обичам книги да чета
Без значение от жанра.
В тях откривам пъстротата на света - 
Голям и необятен - за думи съм гладна.
Далечни страни опознавам!
Една, две, три... до безброй ги преброявам.
Животът там е динамичен,
Заедно с това и тъй епичен!
Изплуват всякакви сюжети, без
Йерархия и думи превзети.
Книгите с техните истории омайни,
Ликуват през вековете и пазят своите тайни.
Мнозина са тези, на които ги разкриват.
На всеки, който ги чете, те се откриват.
О, аз зная, че в плен съм на вашта магия - 
Пътувам с вас, книги, и радостта си не крия.
Разум и чувства между страниците ви се борят.
Със сила и страст, големи беди героите преборват.
Тъгата и радостта в надпревара лудешка,
Убиват и създават, правят и поправят всяка грешка.
Фатален може да е краят!
Хваща ме понякога яд!
Цели поредици могат да те смаят!
Читателите, обаче, не се плашат и боят!
Широки приказни и магични поляни!
Щури герои - тъжни, омагьосани, засмяни!
Юркат ме по старниците на техния свят!
Я вижте! Нова история се задава пак!

С любов, ваша вярна почитателка: Ели_М

Публикуване на коментар

0 Коментари