Моите 9 книжни признания


    Не е лесно, човек да прави каквито и да е признания, но моите не са толкова страшни, затова сега ще ви разкрия книжните си  странности.
      1. Не чета всеки ден. 
    Да, аз обожавам книгите, но животът трябва истински да се живее, затова колкото и добре да се чувствам в магичния книжен свят, не забравям, че там се отбивам за релакс и почивка. Пък и не винаги ми остава време.
    2. Много трудно си избирам книги за четене.
    Дали, защото вече съм чела толкова много книги, гледала съм също толкова много истории –не знам, но когато тръгна да си купувам книги, сигурно книжарите ме намразват ( аз с всичко съм така). Хубавото е, че в повечето случаи пазарувам онлайн. Но докато си избера книга, могат да минат дни! Тъкмо си мисля " – А, ето , тази ще е, защото за нея прочетох много добри отзиви и ревюта!" и хоп – в полезрението ми попада друга книга, която ме привлича с корицата и анотацията си и т.н. , и т.н. А, нямам възможността да си ги купя всичките и става една...
    3.Подреждам си книгите по височина.
    Ами, така де!  В началото на всеки рафт като първа поставям най-високата книга и така ги редя до най-ниската. Ако ме питате защо го правя, отговорът ми ще бъде, че и аз не знам.
    4. Надписвам си книгите.
    И за това нямам отговор, защо го правя. Не че се страхувам някой да не си ги присвои – то, аз книги не давам на никого и това всъщност е следващото ми книжно признание.
    5. Не си давам книгите.
    Единственото изключение от това мое правило е майка ми. Само на нея имам доверие, че ще ми пази книгата в отлично състояние и няма да изчезне безследно, както ми се е случвало преди години.
    6. Не заменям и не си продавам книгите.
    Моята мечта е да имам огромна библиотека – цяла стая пълна с книги от земята до тавана. Такива места ме успокояват и ме карат да се чувствам прекрасно.
    7. Когато отида на гости се оглеждам само за книги.
    Това всъщност е и единственото нещо, което може да ме впечатли в един дом – другото не ме интересува.
    8. Пиша за книги, но не за всички.
    За да седна и да напиша ревю за книга, то е с цел да разкажа на другите, колко много ме е впечатлила тя. Ако книгата не ми е допаднала, просто ще напиша кратък коментар за нея и до там.
    9. Винаги нося книга в дамската си чанта.
    Мога да си забравя ключовете, телефона,дезодоранта, но книгата – никога. Защото не се знае кога ще ми се отдаде възможност да разгърна някоя-друга страница. 
    За заключение ще кажа само, че обичам книгите!

Публикуване на коментар

0 Коментари