Моята мечтана библиотека в къщи

Снимка:pixabay.com/stux

       Мечтаете ли за голяма стая у дома, пълна с книги и достатъчно уединена, за да прекарвате спокойно времето си четейки там? Аз, да! Това е една моя все още несбъдната мечта, защото нямам тази възможност - не разполагам с празна стая, която да преобразувам в домашна библиотека. Разбира се, това не може да ме спре да си мечтая за нея, да си я представям как ще изглежда и как ще си релаксирам там с хубава книга в ръка.
      Снимката е само с илюстративна цел, но донякъде отговаря на моите представи. Като се пипне оттук - оттам, ще придобие истинския завършек на това, което аз искам.
      Да речем, столът до прозореца вежливо ще бъде изместен от голям и супер удобен диван, на който да се разполагам с удоволствие!
       За цвета на стените все още се колебая, но със сигурност няма да е зелен (поне аз такъв го виждам на снимката).
       Рафтът над камината ще е отрупан с книги :)
       Библиотечният шкаф ми допада и ще има още един до стената, която не е снимана.
     Глобусът задължително ще остане. Много харесвам глобусите. Не си спомням, но майка ми, ми е разказвала, че когато съм била в предучилищна възраст ме е завела в една книжарница, да си избера подарък за рождения ден (там продавали и играчки). Останала много изненадана, когато съм си избрала един глобус. Този глобус все още си го пазя. Това, което аз си спомням е, че го завъртах и си поставях пръстта, за да го  спра. След това поглеждах върху коя страна е пръстът ми и заявявах, че ще отида там :) По-късно му намерих друго приложение. Отново процедирах по същия начин с него, само че този път си намислях, че където спре пръстът ми, ще чета книга, чийто сюжет се развива в дадената държава или пък книга, чийто автор е от съответната националност. И го правих, само че тогава нямах блог, нито пък имах навика да си записвам:(.
       Отплеснах се в спомени, знам и спирам!
   Та, разказах ви за моята мечтана библиотека в къщи. Надявам се един ден да имам възможността да ви покажа моя снимка на сбъднатата ми мечта!   

Публикуване на коментар

0 Коментари