Съвсем, съвсем, ама съвсем първото ми стихотворение


     В този празничен ден, реших да се поразровя из архивните ми кашони, където съм си събирала всички важни за мен документи, книги, тетрадки, картички и пр. Докато си вадех един по един спомените се натъкнах на папка със заглавие "Първите ми поетични опити"(ха-ха). Не можах да повярвам! Бях напълно забравила за нея!
        Настаних се удобно и започнах да прелиствам листоветете, четейки писаниците от ученическите ми години.  Удивих се колко неща съм забравила и как едно по едно започнаха да се завръщат в ума ми. Разбира се има и такива, за които не мога да се сетя нищо-нито кога, нито къде, нито пък защо съм ги писала! Едно от тях е "баш" първото ми стихотворение, което съм сътворила преди 24 години (добре, че съм си записвала на листа датата на написването на творбата ми).
      Та, годината е 1996, месецът е ноември, датата -  11, денят - понеделник. Стихотворението се казва "Моето коте". Не съм много сигурна, за кое точно коте съм го написала, защото сме имали не едно у дома и най-вече на село (да си призная, като дете видех ли коте някъде, хващах го и си го носех в къщи да си го гледам ;)). Та, на което и писанче да е посветено стихотворението,със сигурност ме е впечатлило достатъчно, за да ми накара да пропиша :).
    Спирам дотук и с вълнение ви поднасям моето съвсем, съвсем, ама съвсем първо стихотворение! Забавлявайте се за моя сметка! Ще успея да го преглътна!

Моето коте
11.11.1996г.

Имам си аз коте 
малко и красиво. 
И всички го обичат, 
а то е тъй страхливо!

Брат ми, с котенцето
винаги играе. 
Там до гората 
с него се мотае. 

Омръзна му на котенцето малко
и, ей го виж, при мене тича пак,
опашка вирнало нагоре, 
подвило белия мустак. 

И тъй прекарваме си дните,
със котенцето наше всеки ден. 
По пътищата бягаме, играем 
и хич не мислим ний за другий ден! 

Публикуване на коментар

0 Коментари