The Christmas Song Book Tag



1. "You're a mean one Mr. Grinch" : Назовете злодей, който няма как да не заобичате.
      Г-н Скрудж от "Коледна песен" на Чарлз Дикенс


2. "All i want for Christmas is you" : Назовете книга, която силно се надявате да намерите под коледната елха.

     "Коледна песен" от Чарлз Дикенс- тъй като я прочетох на таблета, но много желая да я имам в хартиен вариант, за да заеме полагащото и се място в моята библиотека.

3."Rudolph the Red nosed reindeer" :Назовете герой, който преминава през големи препятствия и се научава да вярва в себе си.

     Веднага се сещам за Даяна от "Аз, вещицата", която едва в края на трилогията добива така необходимата и увереност и вяра в себе си.

4. "Santa Claus is coming to town" :

             а) Назовете герой, който ще бъде на върха на списъка с непослушните
     Че кой друг освен Том Сойер:)
            б) Назовете герой, който ще бъде на върха на списъка с послушни те.
     Ей, тук вече се запънах.

5."Frosty the Snowman" : Назовете разтапяща сърцето книга.

     "Карма" на Сали Боуман

6."Feliz Navidad" :Назовете книга, чието действие се развива в страна, различната от вашата.

     В повечето книги, които чета (97%) действието се развива в други страни.

7."It's the most wonderful time of the year" : Назовете книга с коледна тематика. 
     Дж. Р. Р. Толкин - "Писма от Дядо Коледа" 
    "Коледна песен" от Чарлз Дикенс 

8."Sleigh ride" :Назовете герой, с когото бихте искали да прекарате празниците. 
     С Ася от "Копелето на Истанбул" на Елиф Шафак. Тя страшно много ми напомня на една моя приятелка, която е на хиляди километра от мен и много ми липсва. 

9. "Baby It's cold outside" : Назовете книга, която не сте харесали и бихте хвърлили в огъня, за да се стоплите. 
     Наскоро завърших "В едно ранно утро" на Вирджиния Бейли и не ми хареса. Въпреки това не бих я изгорила, нито хвърлила, защото за мен книгите са богатство, с което не мога да се разделя. Това, че аз не я харесвам, не значи, че друг няма да я хареса - въпрос на вкус. 

10."Do You hear what i hear?" :Назовете книга, която всеки трябва да прочете. 
     Няма такава книга. Книгите се четат не защото трябва, а за удоволствие и наслада. 

Публикуване на коментар

0 Коментари