"Тихата вяра в ангели" от Роджър Джон Елъри


Тихата вяра в ангели

Жанр: драма, трилър
Издателство: Пергамент прес

Награди:

1. Prix du Roman Noir, 2009г.
2. Награда на списание "Странд" за най-добър трилър, 2009 г.
3. National Indie Excellence Award, 2010г.
4. Отличие на литературен клуб "Ричард и Джуди"
5. Гардиан 1000

"...говори се, че бялото перо означава едно - посещение на ангел."


      Нямах търпение да споделя с вас мнението и впечатленията си за тази книга.
     Първото, което ме привлече в нея е заглавието - "Тихата вяра в ангели". Още преди да прочета анотацията и, ме връхлетяха мисли за една тежка, личностна история, борба за справедливост и възмездие. Не бях далеч от истината, но бях доста встрани от това, което всъщност ме очакваше.
     Основната линия, около която се движи разказът е убийството. Престъпник, който убива  по жесток начин малки момичета. Тези зверства тегнат като тежки камъни върху тялото на главния герой.
     Неговата драма започва, когато намира бяло перо, което според поверията означава посещение от ангел. Джоузеф намира бяло перо два пъти.
     Но дали тези посещения предвещават добро?
     Дали всички ангели носят хубави послания?
     Въпроси, които се блъскат в главата на младото момче, въпроси, които измъчват и без това затормозеното му съзнание.
     Героят не може да избяга от миналото. Единственото му спасение е да се изправи срещу него.
     Джоузеф от малък притежава дарбата да пише. Най- близките му го насърчават да не погубва таланта си и след години, той ще напише романа на живота си, с който ще бъде запомнен. Но дотогава ще се сблъска с жестокостите на света, които една по една ще отнемат мечтите и парченцата от живота му. Всяко следващо убийство ще се забива като нож в сърцето му и ще го оставя безпомощен и бездихан.
     Въпреки трагедиите, които го сполетяват, въпреки болката, която изживява, той тайничко таи в себе си онази тиха вяра - вярата в ангели.
     Ще се радвам, ако съм успяла да предизвикам интереса ви към книгата. Заслужава си! Прочетох я преди ден, но все още ми се въртят в главата сцени от нейното съдържание.

View all my reviews

Публикуване на коментар

0 Коментари