Доброто старо видео

октомври 20, 2016

      Преди няколко дни, при поредното ровене из шкафове и гардероби, малкият ми син попадна на интересна находка. След направен първоначален оглед ме попита :
            - Мамо, какво е това? 
            -Това е старото ми видео. 
         Изглежда отговорът ми не успя да задоволи любопитството му и той продължаваше да ме гледа въпросително. Апаратът беше в кашонче, в което имаше и няколко видеокасети. Взех едната и започнах да му обяснявам. 
        - Това е видеокасета  - и я завъртях пред него - на нея се записват филми, музикални клипове, лични клипове.  Касетата се  поставя във видеоустройството, което се свързва към телевизора и можем да гледаме записа. 
       Видеото отдавна е неработещо и нямаше как да му демонстрирам, как функционира, а и след моето не много добро обяснение, малкият изгуби почти веднага интерес към него. 
Сложих го отново в кашончето и го върнах на мястото му. Знам, че вече не ми трябва и няма как да го използвам, но и ми се свиди да се разделя с него. Наречете го носталгия или... незнам.

You Might Also Like

0 коментара

За съдържанието

Блогът е авторски. Публикациите са лично мое творение, затова и го наричам личен блог. В редките случаи, когато съм използвала било цитат или текст, който не е мое творчество, изрично съм го отбелязала. Не омаловажавам труда на другите, затова не го правете и вие.

.

Публикациите могат да бъдат споделяни, коментирани и използвани, но с поставяне на реален линк към тях, сочещ техния източник.
Благодаря за разбирането и интересно четене. Нямам нищо против да получавам съвети, мнения или критики към постовете.

Доза настроение