За отказването от цигарите

октомври 01, 2016

    Моят опит с отказването на цигарите е дългогодишен. Много, ама наистина много време ги спирах и все - от утре. Или пък минавах с думите :"Ще ги намаля и постепенно ще спра да пуша. " А най-редовната ми реплика беше :"Само една цигара и край! "

     Както се досещате нищо от това не даде резултат. Незнам кого съм заблуждавала повече - другите или себе си.
     В крайна сметка спрях цигарите от раз. Ще излъжа, ако кажа, че беше лесно.
     Не! Не беше лесно! Въобще!
     Преживях много труден период, в който бях стотици пъти на границата на провала. Първите седмици мислех само за тези вредители. Не можех място да си намеря. Бях, буквално, кълбо от нерви. За главоболието да не говоря! Пълен ужас! Но устоях! Държах се за волята си, както за спасителен пояс. Страшно много ми помогна подкрепата на хората около мен. Всички ме разбираха и знаеха как да се справят с преобладаващото ми лошо настроение. Бяха постоянно до мен и стоически изтърпяха емоционално негативния ми заряд, породен от липсата на никотин.
     Вече не броя месеците, от както не пуша. Но и не мога да твърдя, че съм забравила как се прави. Дори и след толкова дълго време имам моменти, в които ми се приисква да запаля. Разбира се, сега много по лесно преодолявам това желание. И се чувствам много по -добре. Преди,  когато бях пушачка, не осъзнавах колко грозен и неприятен навик е това. Сега, когато се размина с някой, който е пушил, веднага усещам мириса на отровата. Като се сетя, че и от мен се е разнасяла такава миризма, се засрамвам. Определено не бих искала да се върна към това. Естествено,мога само да съм благодарна на волята си, в която до преди не вярвах. Както и на моите близки, които ме подкрепяха в тази борба.
"Най-трудната борба на всеки човек е борбата със самия себе си! "

You Might Also Like

0 коментара

За съдържанието

Блогът е авторски. Публикациите са лично мое творение, затова и го наричам личен блог. В редките случаи, когато съм използвала било цитат или текст, който не е мое творчество, изрично съм го отбелязала. Не омаловажавам труда на другите, затова не го правете и вие.

.

Публикациите могат да бъдат споделяни, коментирани и използвани, но с поставяне на реален линк към тях, сочещ техния източник.
Благодаря за разбирането и интересно четене. Нямам нищо против да получавам съвети, мнения или критики към постовете.

Доза настроение