Вкусно за закуска

октомври 01, 2016

Ако някой ми беше казал, че ще закусвам по този начин, щях много да се смея. Никога не съм била привърженик на здравословното хранене и храни. Предпочитах да закуся с една току-що изпечена и топла баничка..  
 С годините, обаче, баничките и другите бързи закуски, с които се хранех, ме дариха с голям корем и доста килца над нормата. Не мога да не си призная, че все още изпитвам желание да си взема нещо мазничко от някоя пекарна или да си приготвя любимите спагети смесени с всичко, което имам в хладилника. Изкушението е голямо, но се опитвам да му устоявам. Трудно е, знам, но веднага, когато започвам да изпитвам подобни желания, започвам да се атакувам с мисли.
"Не си и го помисляй! Знаеш, че за да си купиш дънките, които толкова ти харесват, трябва да стискаш!"
или
"За бога, искаш да си здрава, а пак мислиш за вредна храна! Не забравяй, че имаш за кого да живееш!"
и подобни.
      Днес, обаче, здравословните закуски не ми изглеждат толкова безнадеждно незасищащи и безвкусни. Открих много интересни начини да си приготвя сутрешното хранене, което хем да ми е вкусно, хем да ме засища. Най-любимата ми закуска е овесени ядки,накиснати в кисело мляко с една лъжичка мед. Много е вкусно и се приготвя за секунди,  което за мен е важно, особено в делничните дни, когато съм на работа.

You Might Also Like

2 коментара

  1. Позната история.
    Никога не съм и предполагал, че ще ям кисело/прясно мляко с 0,1% мазнини, но и това ми се случи. Аз обичам да смесвам сладко и солено, обикновено си ям баницата със сладко отгоре ... Но за мое съжаление баница не съм ял от повече от половин година.

    ОтговорИзтриване

За съдържанието

Блогът е авторски. Публикациите са лично мое творение, затова и го наричам личен блог. В редките случаи, когато съм използвала било цитат или текст, който не е мое творчество, изрично съм го отбелязала. Не омаловажавам труда на другите, затова не го правете и вие.

.

Публикациите могат да бъдат споделяни, коментирани и използвани, но с поставяне на реален линк към тях, сочещ техния източник.
Благодаря за разбирането и интересно четене. Нямам нищо против да получавам съвети, мнения или критики към постовете.

Доза настроение