Гняв

октомври 15, 2016

Гневът цялата превзел ме е,

лошите мисли не мога да спра!
Душата ми иска да обземе,
от него не мога да се отърва!

Тежките думи, обидни, все са ми в ума.
Как да потуша ги? Как да се отърва?
Не мога да спра и продължавам да се гневя.
Желание само едно имам - да си отмъстя!

Знам, че не трябва да мисля така!
Знам, че е грешно!
Знам, че не трябва да се оставям на гнева!
Искам помощ сега, моля ви - спешно!

Искам само да се успокоя,
искам да мога да се усмихна!
Искам лошите чувства да забравя
и да успея да ги подтисна! 

Не съм лош човек, лошо не мисля!
Не желая, аз, никому зло!
Как да съм спокойна, обаче, не мога да измисля,
а искам да  върша само добро!

Гневът ни прави грозни хора
и днес съм най-грозна на света!
Казват прошката лекува, 
но ще мога ли да простя?

И как, за бога, как да го направя, 
като от гнева си, аз не мога да се избавя!
Съвет ми дайте, протегнете ми ръце,
нека успеят да докоснат моето сърце!


You Might Also Like

0 коментара

За съдържанието

Блогът е авторски. Публикациите са лично мое творение, затова и го наричам личен блог. В редките случаи, когато съм използвала било цитат или текст, който не е мое творчество, изрично съм го отбелязала. Не омаловажавам труда на другите, затова не го правете и вие.

.

Публикациите могат да бъдат споделяни, коментирани и използвани, но с поставяне на реален линк към тях, сочещ техния източник.
Благодаря за разбирането и интересно четене. Нямам нищо против да получавам съвети, мнения или критики към постовете.

Доза настроение