В търсене на щастието

юни 13, 2016

     Всички се стремим към нещо в своя живот. Било любов, пари, власт или каквото и да е! Целият ни този стремеж е продиктуван от мисълта да бъдем щастливи! Всички ние търсим онова, което ще ни донесе радост и задоволство. Тогава казваме: "Аз съм щастлив!".
     Но пътищата към това усещане са много, криволичещи, без изход или са като лабиринт. Много често се случва да не тръгнем по правилния път. За де сме сигурни, че вървим по него, трябва да си отговорим на няколко въпроса.

 Предизвиква ли усмивка на лицето ми?
Носи ли ми чувство на спокойствие и сигурност?
Страхувам ли се, че може да ми го отнемат?
В мислите ли ми е постоянно?
Вече го имам, но продължавам ли да го искам?

     Ако отговорът на тези въпроси е "да", то ние се успели на намерим своето щастие. Но, ако дори и на един от въпросите сме отговорили отрицателно, то това, което търсим, все още ни чака да го открием.



      Пътищата са много и много неща могат да ни направят щастливи. Не трябва да се отказваме!
Ще трябва да подновим търсенето! И отново да тръгнем по дългите и криволичещи пътища. Сами, но заредени с надежда и вяра.


       Щастието няма крака, за да извърви пътя към нас. То ни очаква! Очаква да усети нашето истинско желание да го открием!


      Цена има дори и щастието! Затова, ако го желаем, трябва да сме готови да я платим. Плащаме със сълзи, разочарование, депресия и болка, но имаме ли вяра - сълзите ще секнат и усмивка ще озари лицата ни!


        За да сме щастливи тярябва сърцата ни да са чисти! Сърце, което таи злоба и завист, не може да се докосне до това велико усещане. Ако изпитваме тези грозни чувства, трябва да се освободим от тях - да забравим, да простим. Само така ще се почувстваме спокойни и готови да тръгнем по светлия път!


 текст и снимки: Eli M

You Might Also Like

0 коментара

За съдържанието

Блогът е авторски. Публикациите са лично мое творение, затова и го наричам личен блог. В редките случаи, когато съм използвала било цитат или текст, който не е мое творчество, изрично съм го отбелязала. Не омаловажавам труда на другите, затова не го правете и вие.

.

Публикациите могат да бъдат споделяни, коментирани и използвани, но с поставяне на реален линк към тях, сочещ техния източник.
Благодаря за разбирането и интересно четене. Нямам нищо против да получавам съвети, мнения или критики към постовете.

Доза настроение