Да си кажем: Обичам те

юни 27, 2016

Разбрах, че те обичам, още щом ме погледна
със този твой поглед дълбок!
Разбрах, че и ти ме обичаш,
когато докосна устните ми с твоите!
Разбрах, че сме един за друг, когато вплете пръстите си в моите!
Разбрах, че заедно напред ще продължим!
В добро и зло, заедно ще се държим!

~ ~ ~

От все сърце те обичам
и днес в любов ти се вричам:
за тебе само да мечтая
и тебе само да желая!

~ ~ ~

Ти си моето щастие,
ти си моята радост,
ти си моите копнежи,
ти си моите мисли,
ти си моето настояще и бъдеще,
ти си моя живот!

~ ~ ~

Мисля си за тебе всеки ден
и при всяка мисъл трепва нещо в мен!
Вече знам, че без теб не мога да живея,
да бъдем двамата - за това копнея!

~ ~ ~

Обичам те - това е ясно,
когато с теб съм, сърцето бие бясно!
Обичам те, до мене винаги бъди,
в реалност да превърнем нашите мечти!

~ ~ ~

Обичам твоята усмивка -
"- Ах, каква съм щастливка!"
Защото имам те до мен
и заедно сме всеки ден!

~ ~ ~

Силно чувство е любовта,
но аз повярвах и затова
сега съм благословена,
от твоето рамо окрилена!

~ ~ ~

Бъди до мен - не ме оставяй,
с любов сърцето ми дарявай!
Бъди до мен - не ме предавай,
защото силно те обичам - не го забравяй!




Eli M

You Might Also Like

0 коментара

За съдържанието

Блогът е авторски. Публикациите са лично мое творение, затова и го наричам личен блог. В редките случаи, когато съм използвала било цитат или текст, който не е мое творчество, изрично съм го отбелязала. Не омаловажавам труда на другите, затова не го правете и вие.

.

Публикациите могат да бъдат споделяни, коментирани и използвани, но с поставяне на реален линк към тях, сочещ техния източник.
Благодаря за разбирането и интересно четене. Нямам нищо против да получавам съвети, мнения или критики към постовете.

Доза настроение